Reklamacje i zwroty

Czy mogę wymienić produkt na inny (rozmiar, kolor)?

Tak i masz na to 100 dni od otrzymania przesyłki.

Odeślij do nas towar, który chcesz wymienić jako zwrot, dołącz do niego wypełniony formularz oraz w miarę możliwości paragon/fakturę, a następnie złóż nowe zamówienie i opłać je.

Uprasza się klientów o odsyłanie towarów w miarę możliwości w oryginalnych opakowaniach oraz z kompletem metek. Klient ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub zmniejszenie wartości towaru. 

Bielizny typu bokserki, skarpety, figi, biustonosze, których ze względów higienicznych, zgodnie z art. 38 p. 5 ustawy o prawach konsumenta, nie przyjmujemy!

Produkty odsyłasz do nas na swój własny koszt, nie przyjmujemy też przesyłek pobraniowych.

Adres do odsyłki towaru:
Outdoorzy S.A. - Outdoorzy.pl
ul. Legionów 26/28 L
43-300 Bielsko-Biała

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, pisz na e-mail: [email protected]

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt lub produkty?

Tak, zgodnie z prawem przysługuje Ci prawo do zwrotu zakupionych produktów. Wystarczy zgłosić nam taki zamiar w ciągu 100 dni od dostarczenia produktu. Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdują się w regulaminie sklepu punkt XI - prawo do odstąpienia od umowy*.

*Odstępstwem od reguły jest zwrot bielizny typu bokserki, skarpety, figi, biustonosze, których ze względów higienicznych, zgodnie z art. 38 p. 5 ustawy o prawach konsumenta, nie przyjmujemy!

Wypełnij i wydrukuj poniższy formularz, a następnie dołącz do odsyłanego do nas towaru:

Formularz zwrotu znajdziesz tutaj.

Przesyłkę wyślij do nas na adres:
Outdoorzy S.A. - Outdoorzy.pl
ul. Legionów 26/28 L
43-300 Bielsko-Biała

W sprawach reklamacji i wymian wszelkie informacje prosimy kierować na e-mail: [email protected]

Jak reklamować uszkodzony produkt?

Przygotuj wadliwy produkt (powinien być czysty, bez śladów zabrudzeń – błoto, kurz), w miarę możliwości dołącz dowód zakupu (zrób kopię dla siebie) oraz opisz uszkodzenia.

Wraz z przesyłką konieczne jest odesłanie wypełnionego formularza reklamacyjnego oraz w miarę możliwości oryginału paragonu lub faktury, który otrzymałeś wraz z zakupionym towarem.

Wydrukuj wypełniony poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru:

Formularz reklamacji znajdziesz tutaj.

Powyższy formularz obowiązuje dla reklamacji do zamówień od 1 stycznia 2021 roku.

Poniższy formularz jest dla zamówień sprzed 2021 roku.  
Wzór protokołu reklamacji znajdziesz tutaj.

Wyślij do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy Ci koszty wysyłki.

Przesyłkę wyślij do nas paczką pocztową lub listem poleconym priorytetowym na adres:
Outdoorzy S.A. - Outdoorzy.pl
ul. Legionów 26/28 L
43-300 Bielsko-Biała


W sprawach reklamacji wszelkie informacje prosimy kierować na e-mail: [email protected]

Dlaczego rozpatrzenie reklamacji trwa tak długo?

Zgodnie z prawem mamy do 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie produkt jest poddawany opinii rzeczoznawcy, a jeśli reklamacja zostanie uznana, od razu jest naprawiany, o ile wada może być usunięta na drodze naprawy. Jeśli nie, zwracamy Ci pieniądze lub oferujemy nowy produkt.

Czy mogę zwrócić produkty zakupione za pośrednictwem systemu ratalnego?

Tak. Zwrócimy Ci pieniądze, jeśli była dokonywana pierwsza wpłata, niemniej umowę kredytową musisz rozwiązać we własnym zakresie. Podobnie jak w przypadku zwrotów towarów kupionych w „tradycyjny” sposób musisz uważać, by produkty nie nosiły śladów używania, posiadały oryginalne, niezniszczone opakowanie, a także komplet metek. Produkty odsyłasz do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.