Reklamacje i zwroty

Czy mogę wymienić produkt na inny (rozmiar, kolor)?

Tak, w ciągu 100 dni od daty otrzymania przesyłki, możesz wymienić towar na nowy. Produkty nie powinny mieć śladów użytkowania. Powinny posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie, a także komplet metek. Wraz z przesyłką konieczne jest odesłanie formularza wymiany oraz oryginału paragonu lub faktury, który otrzymałeś wraz z zakupionym towarem. Produkty odsyłasz do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Po otrzymaniu przesyłki obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą celem ustalenia kosztów ponownej wysyłki. Koszty ustalane są zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej lub usług kurierskich. Koszty należy wpłacić na konto sklepowe tytułem: Wymiana_nr zamówienia.

Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru:
Elektroniczny formularz wymiany znajdziesz tutaj.
Wzór formularza wymiany znajdziesz tutaj.

Przesyłkę wyślij do nas paczką pocztową lub listem poleconym priorytetowym na adres:
Outdoorzy S.A. - Outdoorzy.pl
ul. Legionów 26/28 L
43-300 Bielsko-Biała

W miarę możliwości należy odesłać w paczce ww. dokumenty - oryginał paragonu lub oryginał faktury oraz formularz wymiany.

W sprawach reklamacji i wymian wszelkie informacje prosimy kierować na e-mail: rzw@outdoorzy.pl

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt lub produkty?

Tak, zgodnie z prawem przysługuje Ci prawo do zwrotu zakupionych produktów. Wystarczy zgłosić nam taki zamiar w ciągu 100 dni od dostarczenia produktu. Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdują się w regulaminie sklepu punkt XI - prawo do odstąpienia od umowy*.

*Odstępstwem od reguły jest zwrot bielizny typu bokserki, skarpety, figi, biustonosze, których ze względów higienicznych, zgodnie z art. 38 p. 5 ustawy o prawach konsumenta, nie przyjmujemy!

W miarę możliwości wydrukuj i wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru:
Elektroniczny formularz zwrotu znajdziesz tutaj.
Wzór formularza zwrotu znajdziesz (dla klientów z Allegro.pl) tutaj.

Przesyłkę wyślij do nas na adres:
Outdoorzy S.A. - Outdoorzy.pl
ul. Legionów 26/28 L
43-300 Bielsko-Biała

W sprawach reklamacji i wymian wszelkie informacje prosimy kierować na e-mail: rzw@outdoorzy.pl

Jak reklamować uszkodzony produkt?

Jeśli chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami. Następnie przygotuj wadliwy produkt (powinien być czysty, bez śladów zabrudzeń – błoto, kurz), oryginał dowodu zakupu (zrób kopię dla siebie) oraz opisz uszkodzenia. Wraz z przesyłką konieczne jest odesłanie formularza reklamacyjnego oraz oryginału paragonu lub faktury, który otrzymałeś wraz z zakupionym towarem.

Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru:
Elektroniczny formularz reklamacji znajdziesz tutaj.
Wzór protokołu reklamacji znajdziesz (dla klientów z Allegro.pl) tutaj.

Wyślij do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy Ci koszty wysyłki.

Przesyłkę wyślij do nas paczką pocztową lub listem poleconym priorytetowym na adres:
Outdoorzy S.A. - Outdoorzy.pl
ul. Legionów 26/28 L
43-300 Bielsko-Biała

W miarę możliwości należy odesłać w paczce ww. dokumenty - oryginał paragonu lub oryginał faktury oraz formularz wymiany.

W sprawach reklamacji i wymian wszelkie informacje prosimy kierować na e-mail: rzw@outdoorzy.pl

Dlaczego rozpatrzenie reklamacji trwa tak długo?

Zgodnie z prawem mamy do 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie produkt jest poddawany opinii rzeczoznawcy, a jeśli reklamacja zostanie uznana, od razu jest naprawiany, o ile wada może być usunięta na drodze naprawy. Jeśli nie, zwracamy Ci pieniądze lub oferujemy nowy produkt.

Czy mogę zwrócić produkty zakupione za pośrednictwem systemu ratalnego?

Tak. Zwrócimy Ci pieniądze, jeśli była dokonywana pierwsza wpłata, niemniej umowę kredytową musisz rozwiązać we własnym zakresie. Podobnie jak w przypadku zwrotów towarów kupionych w „tradycyjny” sposób musisz uważać, by produkty nie nosiły śladów używania, posiadały oryginalne, niezniszczone opakowanie, a także komplet metek. Produkty odsyłasz do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.