Zamówienia

Jak zmienić lub anulować zamówienie?

Jeśli chcesz anulować zamówienie lub coś w nim zmienić, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Zmiany w zamówieniach przyjmujemy do godziny 12.00 – po tym czasie paczki są wydawane przewoźnikowi.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Informacje o zmianach statusu zamówienia wysyłamy na podany w zamówieniu adres e-mail. Możesz także sprawdzić stan realizacji zamówienia na swoim koncie użytkownika.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia staramy się wysyłać w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia (jeśli produkt jest na magazynie) lub od otrzymania towaru od naszego stałego dostawcy (czas wysyłki może wynosić do 5 dni).

Przybliżony czas realizacji możesz sprawdzić na karcie produktu, w koszyku i podczas składania zamówienia.
Czytaj więcej

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

Nie musisz się rejestrować, aby złożyć zamówienie na Outdoorzy.pl. Zachęcamy cię jednak do utworzenia konta – zyskasz dostęp do historii transakcji i opcję śledzenia realizacji zamówienia.

Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?

Aby otrzymać fakturę VAT, wpisz numer NIP w polu Adres wysyłki podczas składania zamówienia. W następnym kroku, podczas wybierania metody płatności, wybierz opcję Dodaj dane do faktury.

Dlaczego nie otrzymałem(am) maila z podsumowaniem zamówienia?

Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w tym folder Spam. Jeśli nie znalazłeś_aś wiadomości w żadnym z nich, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Dostawa

Jakie są dostępne metody dostawy?

Zamówiony towar możemy wysłać wprost do twojego mieszkania za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej. Możesz także skorzystać z opcji dostawy do punktu odbioru – Paczkomatu lub odbiór w Sklepie stacjonarnym w Bielsku-Białej.
Czytaj więcej

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszty wysyłki różnią się w zależności od wybranej formy dostawy. Podczas składania zamówienia sam_a decydujesz, którego przewoźnika wybierzesz.
Czytaj więcej

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Tak, jeśli mieszkasz w okolicach Bielska-Białej, możesz odebrać swoje zamówienie osobiście w naszym Sklepie stacjonarnym. Podczas składania zamówienia wybierz metodę dostawy: Sklep Bielsko-Biała - Odbiór osobisty.

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy twojego zamówienia zależy od wybranego przez ciebie przewoźnika i dostępności towaru w naszym magazynie. Przybliżony czas wysyłki możesz sprawdzić na karcie produktu, w koszyku i podczas składania zamówienia. W zależności od przewoźnika czas dostawy od momentu przekazania przesyłki wynosi 1-2 dni robocze.
Czytaj więcej

Jak mogę zmienić metodę wysyłki?

Jeśli potrzebujesz zmienić sposób wysyłki, jak najszybciej skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 801 007 146 lub 33 486 91 72. Zmiany w zamówieniach przyjmujemy do godziny 12.00 – po tym czasie paczki są wydawane przewoźnikowi.

Jak mogę zmienić adres wysyłki?

Jeśli potrzebujesz zmienić adres wysyłki, jak najszybciej skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 801 007 146 lub 33 486 91 72. Zmiany w zamówieniach przyjmujemy do godziny 12.00 – po tym czasie paczki są wydawane przewoźnikowi.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

Status doręczenia przesyłki możesz śledzić na stronie przewoźnika. Skorzystaj z numeru przesyłki, który otrzymałeś na wskazany w zamówieniu adres mailowy po wysłaniu paczki.
Poczta Polska
Inpost Paczkomaty
Kurier DHL

Czy jest opcja wysyłki za granicę?

Realizujemy wysyłki zagraniczne dla państw Unii Europejskiej. Pełną listę krajów objętych naszym obszarem dostawy znajdziesz tutaj.

Od jakiej kwoty jest darmowa dostawa?

Zamówienia na kwotę powyżej 500 zł zawsze dostarczamy za darmo. 
Czytaj więcej

Co zrobić, gdy paczka jest uszkodzona?

Jeśli towar uległ uszkodzeniu w trakcie transportu, prześlij jego zdjęcie wraz z opisem na adres: [email protected]. Jeśli zniszczeniu uległo opakowanie (karton, koperta, foliopak), sporządź z kurierem protokół szkody lub w przypadku odbierania paczki z Paczkomatu skorzystaj z opcji "Zgłoś uwagi do paczki na wyświetlaczu".

Płatności

Jakie są dostępne metody płatności?

Możesz opłacić zamówienie w formie przedpłaty lub za pobraniem. Najwygodniejszą dla siebie metodę płatności wybierzesz podczas składania zamówienia.

Jak mogę zmienić metodę płatności?

Aby zmienić metodę płatności, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Nie udało mi się dokonać płatności internetowej.

Sprawdź, czy na twojej skrzynce pocztowej nie pojawił się mail pt. "Płatność nie powiodła się". Znajdziesz w nim link do wygenerowania kolejnej próby płatności. Jeśli to nie rozwiąże problemu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Szukam numeru konta do opłaty zamówienia przelewem.

Opłatę za zamówienie z płatnością w PLN prosimy kierować na numer konta:
56 1240 6449 1111 0010 4881 9526
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Outdoorzy S.A.
ul. Legionów 26/28
43-300 Bielsko-Biała.

Opłatę za zamówienie z płatnością w euro prosimy kierować na numer konta:
64 1240 6449 1978 0010 4733 6455
Bank Polska Kasa Opieki SA SWIFT
Outdoorzy S.A.
ul. Legionów 26/28
43-300 Bielsko-Biała.

Zwroty i wymiany

Chcę dokonać zwrotu.

W ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki możesz zwrócić otrzymany towar bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że:

  • zwracany towar powinien mieć komplet metek, oryginalne opakowanie i nie nosić śladów użytkowania,
  • nie przyjmujemy zwrotów bielizny (np. skarpety, bokserki, figi, biustonosze) oraz książek, 
  • nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani do Paczkomatu.

Czytaj więcej

Chcę dokonać wymiany.

W ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki możesz wymienić towar. Pamiętaj jednak, że:

  • wymieniany towar powinien mieć komplet metek, oryginalne opakowanie i nie nosić śladów użytkowania,
  • nie wymieniamy bielizny (np. skarpety, bokserki, figi, biustonosze) oraz książek
  • nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani do Paczkomatu.

Czytaj więcej

Jak dokonać zwrotu?

W ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki możesz zwrócić towar bez podania przyczyny. W tym celu:

  • wypełnij formularz zwrotu,
  • spakuj towar wraz z wypełnionym formularzem,
  • odeślij na nasz adres:

    Outdoorzy S.A. – Outdoorzy.pl 
    ul. Legionów 26/28 L
    43-300 Bielsko-Biała
    z dopiskiem “ZWROT”.

Czytaj więcej

Jak dokonać wymiany?

W ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki możesz wymienić towar bez podania przyczyny. W tym celu:

  • odeślij do nas otrzymany towar jako zwrot,
  • złóż i opłać nowe zamówienie.

Otrzymasz zwrot środków za wymieniany towar na wskazany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.

Czytaj więcej

Gdzie mogę wysłać zwrot/wymianę?

Prosimy o kierowanie przesyłek na adres: Outdoorzy S.A., ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani do Paczkomatu.

Ile kosztuje odesłanie towaru?

Gdy odsyłasz do nas uszkodzony towar, sam_a decydujesz o kosztach wysyłki, wybierając przewoźnika. Pamiętaj jednak, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani do Paczkomatu.

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Wydrukuj plik z odnośnika: formularzu zwrotu.

Gdzie znajdę numer zamówienia?

Numer zamówienia znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia i na paragonie dołączonym do paczki. 

Ile kosztuje odesłanie towaru?

Gdy odsyłasz do nas towar, możesz sam_a zadecydować o kosztach wysyłki. Wybierz usługę kurierską lub pocztową – nie przyjmujemy przesyłek do Paczkomatu ani za pobraniem.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

Dokładamy wszelkich starań, aby pieniądze za zwroty były wysyłane jak najszybciej. Na zwrot środków mamy ustawowo do 14 dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanym towarem.

Czy mogę zwrócić towar zakupiony na raty?

Możesz zwrócić towar zakupiony za pośrednictwem systemu ratalnego. Umowę kredytową rozwiązujesz we własnym zakresie. Oddamy ci pieniądze, jeśli dokonałeś pierwszej wpłaty.

Czytaj więcej

Reklamacje

Chcę złożyć reklamację.

W ciągu 2 lat od otrzymania przesyłki możesz złożyć reklamację na uszkodzony produkt. Pamiętaj, że:

  • potrzebujesz dowodu zakupu (paragon lub faktura),
  • mamy do 14 dni roboczych na rozpatrzenie twojej reklamacji,
  • prosimy o samodzielne odesłanie do uszkodzonego towaru – jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy ci pieniądze za wysyłkę,
  • nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani do Paczkomatu.

Czytaj więcej

Jak złożyć reklamację?

Reklamację na uszkodzony towar możesz złożyć w ciągu 2 lat od otrzymania przesyłki. W tym celu:

  • przygotuj dowód zakupu (paragon lub faktura) – zrób kopię dla siebie,
  • wypełnij formularz reklamacji, dokładnie opisz wady towaru,
  • spakuj wadliwy towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu,
  • odeślij na nasz adres:

    Outdoorzy S.A. – Outdoorzy.pl 
    ul. Legionów 26/28 L
    43-300 Bielsko-Biała
    z dopiskiem “REKLAMACJA”.

Czytaj więcej

Ile trwa rozpatrzenie reklamacji?

Zgodnie z prawem na rozpatrzenie twojej reklamacji mamy do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki z uszkodzonym towarem.

Gdzie znajdę wzór protokołu reklamacji?

Aby reklamować uszkodzony towar, możesz skorzystać z naszego formularza reklamacji.

Gdzie mogę wysłać reklamację?

Prosimy o kierowanie przesyłek na adres: Outdoorzy S.A., ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani do Paczkomatu.

Ile kosztuje odesłanie uszkodzonego towaru?

Gdy odsyłasz do nas uszkodzony towar, możesz sam_a zadecydować o kosztach wysyłki. Wybierz usługę kurierską lub pocztową – nie przyjmujemy przesyłek do Paczkomatu ani za pobraniem. Jeśli twoja reklamacja zostanie uznana, zwrócimy ci pieniądze za wysyłkę. Koniecznie zachowaj dowód nadania wraz z numerem przesyłki.

Kiedy otrzymam zwrot kosztów za reklamację?

Dokładamy wszelkich starań, aby pieniądze za reklamacje były wysyłane jak najszybciej. Na zwrot środków mamy ustawowo do 14 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji.

Kody rabatowe

Jak otrzymać kod rabatowy?

Aby zyskać dostęp do promocji, zniżek i kodów rabatowych w naszym sklepie możesz:

  • śledzić nasze profile społecznościowe: Facebook oraz Instagram – informujemy tam na bieżąco o specjalnych okazjach,
  • zapisać się do newslettera – aby to zrobić, wpisz swój adres e-mail w polu objętym czerwoną ramką u dołu tej strony i wciśnij czerwony przycisk Subskrybuj.
Jak użyć kodu rabatowego?

Aby skorzystać z kodu rabatowego:

  • przejdź do koszyka,
  • kliknij w pole "Zastosuj kod rabatowy",
  • wpisz kod rabatowy,
  • kliknij "Zastosuj zniżkę" i złóż zamówienie z rabatem.
Dlaczego kod rabatowy nie działa?

Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami  i obniżonymi cenami (chyba że napisano inaczej). Jeśli kod nie działa na towar w pełnej cenie, skontaktuj się się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Jak zapisać się do newslettera i otrzymać rabat?

Aby zapisać się do newslettera, wpisz swój adres e-mail w polu objętym czerwoną ramką u dołu tej strony i wciśnij przycisk Subskrybuj.

Kontakt

Jak mogę się z wami skontaktować?

Zadzwoń do nas na numer: 801 007 146 lub 33 486 91 72 albo wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy lub na maila: [email protected]

Szukam waszego adresu.

Prosimy o kierowanie przesyłek na adres: Outdoorzy S.A., ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani do Paczkomatu.

Szukam waszego numeru konta.

56 1240 6449 1111 0010 4881 9526 – płatności w PLN
Bank Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. ks. Stanisława Stojałowskiego 23
64 1240 6449 1978 0010 4733 6455 – płatności w euro

Szukam danych firmy Outdoorzy S.A.

Sklep internetowy zarejestrowany pod nazwą Outdoorzy.pl należy do firmy:

Outdoorzy S.A.
ul. Legionów 26/28
43-300 Bielsko-Biała
NIP: 5472086046
REGON: 240863123

Zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000460796
Wysokość kapitału zakładowego: 1 050 000 zł

Jak zapisać się do newslettera?

Aby zapisać się do newslettera, wpisz swój adres e-mail w polu objętym czerwoną ramką u dołu tej strony i wciśnij Subskrybuj.

Dlaczego nie dostaję wiadomości z newslettera?

Jeśli zapisałeś_aś się do naszego newslettera, ale nie otrzymujesz wiadomości, przyczyną może być błędnie wpisany adres e-mail. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jak mogę się z wami skontaktować?

Zadzwoń do nas na numer: 801 007 146 lub 33 486 91 72 albo wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy lub na maila: [email protected]

Jak dobrać właściwy rozmiar?

Jeśli w tabeli rozmiarów dla danego produktu nie opisano sposobu pomiaru, skorzystaj z naszego przewodnika po rozmiarach.