Jeśli chcesz anulować zamówienie lub coś w nim zmienić, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Zmiany w zamówieniach przyjmujemy do godziny 12.00 – po tym czasie paczki są wydawane przewoźnikowi.
Informacje o zmianach statusu zamówienia wysyłamy na podany w zamówieniu adres e-mail. Możesz także sprawdzić stan realizacji zamówienia na swoim koncie użytkownika.
Zamówienia staramy się wysyłać w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia (jeśli produkt jest na magazynie) lub od otrzymania towaru od naszego stałego dostawcy (czas wysyłki może wynosić do 5 dni).
Przybliżony czas realizacji możesz sprawdzić na karcie produktu, w koszyku i podczas składania zamówienia.
Czytaj więcej
Nie musisz się rejestrować, aby złożyć zamówienie na Outdoorzy.pl. Zachęcamy cię jednak do utworzenia konta – zyskasz dostęp do historii transakcji i opcję śledzenia realizacji zamówienia.
Aby otrzymać fakturę VAT, wpisz numer NIP w polu Adres wysyłki podczas składania zamówienia. W następnym kroku, podczas wybierania metody płatności, wybierz opcję Dodaj dane do faktury.
Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w tym folder Spam. Jeśli nie znalazłeś_aś wiadomości w żadnym z nich, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Zamówiony towar możemy wysłać wprost do twojego mieszkania za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej. Możesz także skorzystać z opcji dostawy do punktu odbioru – Paczkomatu lub odbiór w Sklepie stacjonarnym w Bielsku-Białej.
Czytaj więcej
Koszty wysyłki różnią się w zależności od wybranej formy dostawy. Podczas składania zamówienia sam_a decydujesz, którego przewoźnika wybierzesz.
Czytaj więcej
Tak, jeśli mieszkasz w okolicach Bielska-Białej, możesz odebrać swoje zamówienie osobiście w naszym Sklepie stacjonarnym. Podczas składania zamówienia wybierz metodę dostawy: Sklep Bielsko-Biała - Odbiór osobisty.
Czas dostawy twojego zamówienia zależy od wybranego przez ciebie przewoźnika i dostępności towaru w naszym magazynie. Przybliżony czas wysyłki możesz sprawdzić na karcie produktu, w koszyku i podczas składania zamówienia. W zależności od przewoźnika czas dostawy od momentu przekazania przesyłki wynosi 1-2 dni robocze.
Czytaj więcej
Jeśli potrzebujesz zmienić sposób wysyłki, jak najszybciej skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 801 007 146 lub 33 486 91 72. Zmiany w zamówieniach przyjmujemy do godziny 12.00 – po tym czasie paczki są wydawane przewoźnikowi.
Jeśli potrzebujesz zmienić adres wysyłki, jak najszybciej skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 801 007 146 lub 33 486 91 72. Zmiany w zamówieniach przyjmujemy do godziny 12.00 – po tym czasie paczki są wydawane przewoźnikowi.
Status doręczenia przesyłki możesz śledzić na stronie przewoźnika. Skorzystaj z numeru przesyłki, który otrzymałeś na wskazany w zamówieniu adres mailowy po wysłaniu paczki.
Poczta Polska
Inpost Paczkomaty
Kurier DHL
Realizujemy wysyłki zagraniczne dla państw Unii Europejskiej. Pełną listę krajów objętych naszym obszarem dostawy znajdziesz tutaj.
Zamówienia na kwotę powyżej 500 zł zawsze dostarczamy za darmo.
Czytaj więcej
Jeśli towar uległ uszkodzeniu w trakcie transportu, prześlij jego zdjęcie wraz z opisem na adres: [email protected]. Jeśli zniszczeniu uległo opakowanie (karton, koperta, foliopak), sporządź z kurierem protokół szkody lub w przypadku odbierania paczki z Paczkomatu skorzystaj z opcji "Zgłoś uwagi do paczki na wyświetlaczu".
Możesz opłacić zamówienie w formie przedpłaty lub za pobraniem. Najwygodniejszą dla siebie metodę płatności wybierzesz podczas składania zamówienia.
Aby zmienić metodę płatności, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Sprawdź, czy na twojej skrzynce pocztowej nie pojawił się mail pt. "Płatność nie powiodła się". Znajdziesz w nim link do wygenerowania kolejnej próby płatności. Jeśli to nie rozwiąże problemu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Opłatę za zamówienie z płatnością w PLN prosimy kierować na numer konta:
56 1240 6449 1111 0010 4881 9526
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Outdoorzy S.A.
ul. Legionów 26/28
43-300 Bielsko-Biała.
Opłatę za zamówienie z płatnością w euro prosimy kierować na numer konta:
64 1240 6449 1978 0010 4733 6455
Bank Polska Kasa Opieki SA SWIFT
Outdoorzy S.A.
ul. Legionów 26/28
43-300 Bielsko-Biała.
W ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki możesz zwrócić otrzymany towar bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że:
W ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki możesz wymienić towar. Pamiętaj jednak, że:
W ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki możesz zwrócić towar bez podania przyczyny. W tym celu:
Outdoorzy S.A. – Outdoorzy.pl
ul. Legionów 26/28 L
43-300 Bielsko-Biała
z dopiskiem “ZWROT”.
W ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki możesz wymienić towar bez podania przyczyny. W tym celu:
Otrzymasz zwrot środków za wymieniany towar na wskazany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.
Prosimy o kierowanie przesyłek na adres: Outdoorzy S.A., ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani do Paczkomatu.
Gdy odsyłasz do nas uszkodzony towar, sam_a decydujesz o kosztach wysyłki, wybierając przewoźnika. Pamiętaj jednak, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani do Paczkomatu.
Wydrukuj plik z odnośnika: formularzu zwrotu.
Numer zamówienia znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia i na paragonie dołączonym do paczki.
Gdy odsyłasz do nas towar, możesz sam_a zadecydować o kosztach wysyłki. Wybierz usługę kurierską lub pocztową – nie przyjmujemy przesyłek do Paczkomatu ani za pobraniem.
Dokładamy wszelkich starań, aby pieniądze za zwroty były wysyłane jak najszybciej. Na zwrot środków mamy ustawowo do 14 dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanym towarem.
Możesz zwrócić towar zakupiony za pośrednictwem systemu ratalnego. Umowę kredytową rozwiązujesz we własnym zakresie. Oddamy ci pieniądze, jeśli dokonałeś pierwszej wpłaty.
W ciągu 2 lat od otrzymania przesyłki możesz złożyć reklamację na uszkodzony produkt. Pamiętaj, że:
Reklamację na uszkodzony towar możesz złożyć w ciągu 2 lat od otrzymania przesyłki. W tym celu:
Outdoorzy S.A. – Outdoorzy.pl
ul. Legionów 26/28 L
43-300 Bielsko-Biała
z dopiskiem “REKLAMACJA”.
Zgodnie z prawem na rozpatrzenie twojej reklamacji mamy do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki z uszkodzonym towarem.
Aby reklamować uszkodzony towar, możesz skorzystać z naszego formularza reklamacji.
Prosimy o kierowanie przesyłek na adres: Outdoorzy S.A., ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani do Paczkomatu.
Gdy odsyłasz do nas uszkodzony towar, możesz sam_a zadecydować o kosztach wysyłki. Wybierz usługę kurierską lub pocztową – nie przyjmujemy przesyłek do Paczkomatu ani za pobraniem. Jeśli twoja reklamacja zostanie uznana, zwrócimy ci pieniądze za wysyłkę. Koniecznie zachowaj dowód nadania wraz z numerem przesyłki.
Dokładamy wszelkich starań, aby pieniądze za reklamacje były wysyłane jak najszybciej. Na zwrot środków mamy ustawowo do 14 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji.
Aby zyskać dostęp do promocji, zniżek i kodów rabatowych w naszym sklepie możesz:
Aby skorzystać z kodu rabatowego:
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami i obniżonymi cenami (chyba że napisano inaczej). Jeśli kod nie działa na towar w pełnej cenie, skontaktuj się się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Aby zapisać się do newslettera, wpisz swój adres e-mail w polu objętym czerwoną ramką u dołu tej strony i wciśnij przycisk Subskrybuj.
Zadzwoń do nas na numer: 801 007 146 lub 33 486 91 72 albo wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy lub na maila: [email protected].
Prosimy o kierowanie przesyłek na adres: Outdoorzy S.A., ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani do Paczkomatu.
56 1240 6449 1111 0010 4881 9526 – płatności w PLN
Bank Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. ks. Stanisława Stojałowskiego 23
64 1240 6449 1978 0010 4733 6455 – płatności w euro
Sklep internetowy zarejestrowany pod nazwą Outdoorzy.pl należy do firmy:
Outdoorzy S.A.Zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000460796
Wysokość kapitału zakładowego: 1 050 000 zł
Aby zapisać się do newslettera, wpisz swój adres e-mail w polu objętym czerwoną ramką u dołu tej strony i wciśnij Subskrybuj.
Jeśli zapisałeś_aś się do naszego newslettera, ale nie otrzymujesz wiadomości, przyczyną może być błędnie wpisany adres e-mail. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Zadzwoń do nas na numer: 801 007 146 lub 33 486 91 72 albo wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy lub na maila: [email protected].
Jeśli w tabeli rozmiarów dla danego produktu nie opisano sposobu pomiaru, skorzystaj z naszego przewodnika po rozmiarach.