Praca w Outdoorzy.pl

W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:

Doradca klienta

Twój zakres obowiązków

Praca w sklepie stacjonarnym to przede wszystkim doradztwo, pomoc w uzyskaniu tego, czego nasi klienci pragną. Są to między innymi osoby, które niejedno na świeżym powietrzu przeżyły, ale są też laicy, których Ty musisz poprowadzić "za rękę". Jesteśmy w posiadaniu wielu marek premium. Prowadząc nasz sklep, będziemy się skupiać właśnie na tym segmencie. Jeżeli marki takie, jak The North Face, Fjallraven itp. nie są Ci obce, to właśnie Ciebie szukamy. Jeżeli jednak nie do końca się orientujesz w branży, ale masz ochotę się uczyć, również chętnie porozmawiamy i znajdziemy miejsce dla Ciebie :)

Kandydat na stanowisko sprzedawcy/doradcy klienta powinien:

  • nie bać się wyzwań i śmiało je podejmować
  • być pracowity
  • pracować samodzielnie
  • być miły, pomocny oraz uśmiechnięty
  • chętnie się uczyć i brać udział w rozwijaniu naszej marki

Jakie wyzwania dla Ciebie szykujemy?

  • doradztwo i pomoc w doborze sprzętu outdoorowego (trekking, camping, wspinaczka, biegi przełajowe itp.)
  • układanie, przyjmowanie i wydawanie towaru (od czasu do czasu)
  • utrzymywanie ładu i porządku na sali sprzedażowej
  • branie udziału w różnego rodzaju wyjazdach i imprezach integracyjnych :)

Co w zamian?

  • praca w dobrze prosperującej i prężnie rozwijającej się firmie
  • doświadczenie w branży outdoor
  • praca wśród ludzi pełnych pasji i zacięcia sportowego
  • zakupy w naszym sklepie sprzętu i odzieży z maksymalnym rabatem pracowniczym

Wynagrodzenie: 4700– 5400 PLN brutto/pełen etat, w zależności od doświadczenia

Gdzie znajduje się nasz sklep? Sklep będzie się znajdował w Bielsku-Białej na terenie kompleksu Nowe Miasto (świetny dojazd oraz darmowy parking, można dojeżdżać rowerem).

Swoje CV proszę przesłać na adres elektroniczny praca(at)outdoorzy.pl

W wiadomości prosimy dołączyć poniższą klauzulę.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. marketplace  i programów afiliacyjnych

Twój zakres obowiązków

  • Systematyczna opieka i prace nad rozwojem kanałów marketplace takich jak: Allegro, Decathlon marketplace, Empik marketplace i inne. ( bez kontaktu i obsługi klienta)
  • Zarządzanie kontami, ofertami, promocjami itp.
  • Prowadzenie działań mających na celu wzrost sprzedaży w tych kanałach.
  • Wystawianie ofert na ww. kanałach sprzedaży. Np. Allegro: łączenie ofert w opcje wielowariantowe, wsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych.
  • Dbanie o wizerunek kont.
  • Współtworzenie działu e-commerce.
  • Współpraca z działem IT, działem księgowości i działem obsługi klienta.

Oczekujemy

  • Podstawowej znajomość branży e-commerce.
  • Chęci nabywania nowych umiejętności oraz wiedzy o asortymencie sklepu.
  • Sumienności, systematyczności.
  • Analitycznego myślenia.
  • Doskonałej organizacji pracy własnej przy zachowaniu umiejętności pracy w grupie.
  • Znajomość środowiska Microsoft Office w szczególności Excel, oraz narzędzi Google.
  • Chęci wniesienia nowej jakości do Naszej firmy.
  • Aktywnego zainteresowania sportem, szczególnie górami będzie dodatkowym atutem.

Mile widziane

  • Znajomość narzędzi: Baselinker, Allegro Ads, Planer Kampanii, Trade Watch, Trade Analitics,

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie e-commerce o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Ciekawą pracę w przyjaznej niekorporacyjnej atmosferze.
  • Dostęp i możliwość pracy ze znanymi markami z branży górskiej.
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym i osobistym.
  • Szkolenia i poznanie najnowszych narzędzi marketingowych.
  • Dostęp do karty MULTISPORT oraz możliwość innych benefitów.

Miejsce pracy:

  • biuro/ ul. Piekarska 86/26 43-300 Bielsko-Biała

Wynagrodzenie:

  • 4200 - 5400 brutto. Umowa o pracę, kwota zależna od umiejętności, doświadczenia, wyników i stażu pracy

Godziny Pracy:

  • Praca od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8-16. Nie pracujemy w weekendy.

Swoje CV proszę przesłać na adres elektroniczny praca(at)outdoorzy.pl

W wiadomości prosimy dołączyć poniższą klauzulę.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).