Jakie są dostępne metody dostawy?

Zamówiony towar możemy wysłać wprost do twojego mieszkania za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej. Możesz także skorzystać z opcji dostawy do punktu odbioru – Paczkomatu lub KurierBoxa w Bielsku-Białej.
Czytaj więcej

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszty wysyłki różnią się w zależności od wybranej formy dostawy. Podczas składania zamówienia sam_a decydujesz, którego przewoźnika wybierzesz.
Czytaj więcej

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Tak, jeśli mieszkasz w okolicach Bielska-Białej, możesz odebrać swoje zamówienie osobiście w naszym KurierBoxie. Podczas składania zamówienia wybierz metodę dostawy: Odbiór osobisty – KurierBox Outdoorzy.pl (Bielsko-Biała).

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy twojego zamówienia zależy od wybranego przez ciebie przewoźnika i dostępności towaru w naszym magazynie. Przybliżony czas wysyłki możesz sprawdzić na karcie produktu, w koszyku i podczas składania zamówienia. W zależności od przewoźnika czas dostawy od momentu przekazania przesyłki wynosi 1-2 dni robocze.
Czytaj więcej

Jak mogę zmienić metodę wysyłki?

Jeśli potrzebujesz zmienić sposób wysyłki, jak najszybciej skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 801 007 146 lub 33 486 91 72. Zmiany w zamówieniach przyjmujemy do godziny 12.00 – po tym czasie paczki są wydawane przewoźnikowi.

Jak mogę zmienić adres wysyłki?

Jeśli potrzebujesz zmienić adres wysyłki, jak najszybciej skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 801 007 146 lub 33 486 91 72. Zmiany w zamówieniach przyjmujemy do godziny 12.00 – po tym czasie paczki są wydawane przewoźnikowi.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

Status doręczenia przesyłki możesz śledzić na stronie przewoźnika. Skorzystaj z numeru przesyłki, który otrzymałeś na wskazany w zamówieniu adres mailowy po wysłaniu paczki.
Poczta Polska
Inpost Paczkomaty
Kurier DHL

Czy jest opcja wysyłki za granicę?

Realizujemy wysyłki zagraniczne dla państw Unii Europejskiej. Pełną listę krajów objętych naszym obszarem dostawy znajdziesz tutaj.

Od jakiej kwoty jest darmowa dostawa?

Zamówienia na kwotę powyżej 400 zł zawsze dostarczamy za darmo. Realizujemy także darmową dostawę dla zamówień do Paczkomatu powyżej 300 zł.
Czytaj więcej

Co zrobić, gdy paczka jest uszkodzona?

Jeśli towar uległ uszkodzeniu w trakcie transportu, prześlij jego zdjęcie wraz z opisem na adres: [email protected]. Jeśli zniszczeniu uległo opakowanie (karton, koperta, foliopak), sporządź z kurierem protokół szkody lub w przypadku odbierania paczki z Paczkomatu skorzystaj z opcji "Zgłoś uwagi do paczki na wyświetlaczu".